YARICI,DELLENDİRİCİ

ZİKERİM,KAFAMA UYMAYAN HERŞEYİ…,yakarım anam babam kardeşim de olsa,kazığa çekerim alay EDENİ,

NEFRET EDENİNİN KAFA KOPARTIR,GÖTÜNE MONTELERİM,HAYAT SIYIRTTI BALATALARIMI,

TÜRK TOPLUMU SİKTİ ATTI BEYNİMİ,

BAĞIRSAKLARINI BOYNUNA DOLARIM,MİDENİ GÖZÜNE SOKARIM,…

DAHA ORTADA tURK FANSUB YOKKEN ÇIKAN İLK MANYAK BENDİM…

SENE 2004 SONLARINDA FLAMERİDERS,SONRA ANİMEPORTAL VE SONRA ANİANKA DA GÖREV YAPTIK…GRUP DEFTERİNİ
2007-2008 DE KAPATTIM 5-6 SENEDİR BLOGDA SIÇIYORUM.TAKIM İŞLERİ SİKTİ ATTI BEYNİMİ,
http://animemangantr.turkforumpro.com/t374-cinnet-fansub bakın mesaja cinnet fansub kaç yıllık olmuş diye
http://flame-riders.blogspot.com/2006/08/flameriders.html bak bak 2006da kapanmadan öncesi var bunun tamam…:D
http://www.frmtr.com/anime-cizgi-eserler/114466-flameriders.html
YANİ KISACA 9-10 SENE OLUYOR YAVRULAR,ÇOĞUNUZ SEİNEN BİLMEZKEN BEN GANTZ,BATTLE ANGLE MANGASINI ÇEVİRDİM…
O ZAMANLAR İLK 50 BÖLÜM ONE PİECE MANGASINI BEN ÇEVİRMİŞTİM,FULL METAL ALCHEMİST MANGASININ İLK 16 BÖLÜMÜ MİYACHODAN ÖNCE BEN ÇEVİRDİM SONRA MİYACHOYA DEVRETTİM…KISACA MANGADA DEVRİMİ BAŞLATTIK…BAK ŞİMDİ MANGaLAR TÜRKÇE BASILIYOR NEDEN KOÇUM HA?

ANİANKADA ANİME ÇEVİRMENLİĞİNE GENE BLACK LAGOON LA BAŞLADIM…VS…

DESTEK YOKTU LAN…PAİNTTEN BAŞKA PROGRAM BİLMEM…AMA AEGİSUBU TÜRK FANSUB MECRASINDA BEN SOKTUM (İTİRAZ ETMEYİN 2005 TE HERKEZ SUBTİTLE WORKSHOP KULLANIYORDU),

ÇEVİRİ TARZIM KÜFRÜ YERİNDE KULLANMAK ÜZERİNEDİR…DEVRİK CÜMLE İLE KONUŞMA TARZINI BİRLEŞTİRMEYE ÇALIŞTIM HER ZAMAN…

KISACA KARDEŞİM,BELKİ HER TÜRLÜ İSTİSMARA AÇIK BİR FANSUB BURASI,

AYRIYETEN DİL KURALLARINA TAKMAM -BAKINIZ ORHAN VELİ,GARİP AKIMI- DE AYRI YAZILIR,ÇİFTLEME YAPMIŞSIN VS…
HIZLI YAZMAKTAN ÇOKÇA YANLIŞ HARFE BASTIĞIM OLUR ÇEVİRİLERDE,YA DA
FAZLA KAPTIRIP ÇEVİRİYİ RAYINDAN ÇIKARTTIĞIMDA OLUR…
KİMSE GELMEZ BU FANSUBA 2-3 KİŞİ HARİÇ+HENTAİ ARAYAN AZGINLAR VS HARİÇ…ZATEN FANSUBI KENDİM İÇİN YAPARIM,KİMSE İÇİN DEĞİL Kİ…VE EVET SPİCE AND WOLFTA PARAM OLMADIĞINDAN VİDEOLARI İZLEYİP SONRA ALTYAZIYI DÜZYAZI STİLİ ÇEVİRDİM

YANİ KISACA ÇEVİRİ DE DE DE:d ÖZGÜRLÜK,SINIRSIZLIK VAR LAN….

VE AYRIYETTEN JAPONLAR ASLA KÜFÜR KULLANMAZLAR…KÜFÜRÜ ÇEVİRİ YAPAN AMERİKALILAR EKLER…BİZDE HA BÖYLE Mİ DERİZ?AMA ÇEVİRİLERDE KÜFÜR
OLUP OLMAMASINA BURDA BEN KARAR VERİRİM Kİ OLAYIN DAHA ÇOK İÇİNE GİRİLSİN,KENDİNİ ANA KARAKTER VE OLAYLA DAHA BÜTÜNLEŞME BABINA KOYARIM

TEK BİR AMACIM VAR,ÇİZGİ ROMAN OKUYORSAN…VE ANİME DE ALTYAZI OKUYORSAN BANA YETER…

ÇÜNKÜ ŞU HAYATTA KİTAP,DERGİ,AFİŞ VS…OKUMAYAN SANA BİR ŞEY OKUTMUŞUMDUR,ÖYLE İSE AMACA ULAŞILMIŞTIR…

KÜFÜR KULLANDIĞIM VE YUKARIDA YAZDIKLARIM İÇİN TERBİYESİZ,PİÇ,İT VS… GİBİ KULLANCAKSANIZ SÖYLİYEYİM.
CİNNET KELİMESİNİ RASTGELE KULLANMADIM…CİNNET OLAYINA GERÇEKTEN ŞAHİD OLMUŞTUM…

24.10.2013

1996 DA
ARKADAŞIM BOĞAZINA -ŞAH DAMARINA- JİLET ATTI,ORDA GİTTİ…

CİNNET FANSUB ARKADAŞIMIN O ANKİ DELİ GÖZLERİNE ADANMIŞTIR…..

4 comments

  1. şükür kavuşturana geldi yeni bölümler aslansın aslan. sitenin yorum kısmı niye yok o kadar emek veriyosun uğraşıyosun. gerçi düzen tertip sıfırda 😀 yorum kısmını açabiliyosan açta teşekkür etsin bizim gevurlar 😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s