Yitik kaderler meyhanesi

Olum neye başlasam başkaları projeye devam etmek zorunda mı lan?gidin kendi projenizi bulun.gene birisi

okuyup projeye lap diye dalmışşlar.Evet terror infinity hayır kimse bir bok sormadı.okuyup oh güzelmiş bu deyip

dalak bu seriye ne güzel oh dünya…sizin projelerinize atlıyayım ben de ha …atlıyayım …olmayacak çünkü…

şunu söyliyeyim ben sizin tavsiyelerinize,top 10 larınıza,en beğendiğiniz anime mangalara bakmam…bakmadım…

yok bundan sonra top 10… Bulun  be atlamayın olum 16.08.2016 da başlamışım projeye özel işlerimden vakit ayıramıyorum çokca zamandır.bu nedir böyle lan?tak diye proje çökmeler falan çok güzel dünya aferin….sonra

neden adını cinnet koydun fansubın adamın götünden kalbini sökecek kadar sinirlendiriyorsunuzda ondan.

yalan deyin,biz bulduk deyin….birisi buradan okuyup bize söyledi deyin…

derim aha iki grup bilmeden başladı.eğer sessizlik olursa buradan okundu kabul ederim…

derim ki millet benim her sevdiğimi okuyup hemen projeleştiriyor….o zaman dur derim size proje falan 

yok kendiniz araştırıp bulacaksınız derim!!!!!

Vinland saga 137

https://mega.nz/#!RpkQ0T6b!_O1gXeazZMhoE8OtMmHhrsiL85OShp2ZY0d9kWwE0ZQ

 

Dungeon ni Deai wo Motomeru no ha Machigatteiru Darou ka Gaiden Sword Oratoria 1

(DÜZENLEME:UTOPİA, ÇEVİRİ:MALUM ADAM:p)

http://www.mediafire.com/file/d2asd3jdzjy2gwg/Danmachi-Sword+Oratoria+1.rar

http://www102.zippyshare.com/v/BLTKUQgo/file.html

Gate 32

https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZzkAtZIyxW8bTnrDQTIS5iMdVfX8SvUMSV

 

cep telefonunuzda (android-ios-windows)telegram uygulamasında  cinnet fansub grubundayız.

katılma linkiniz evet bende ordayım (linki cep telefonu satıra kopyalayın)

https://t.me/joinchat/AAAAAAqXudgy-2NOcsJcvQ

10 sene sonra face a sahte isimle katıldım.

https://www.facebook.com/cinnetfansub/?ref=page_internal

 

murata çiziktirmiş hepsini lütfen ekstra çizim yapma opm’ye odaklanalım.hala rawın çıkma anı belli değil

murata japonyada harcanıyorsun seni cidden marvel yada dc de görmek isterim…

 

 

 

Reklamlar

10 comments

  1. şu one punch man da neler dönüyor yaw merakdan çıldırcam,kaç gündür yayınlamadılar hala 😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s