Eğlen;eğlen Geberip gidene kadar eğlen.

Cep telefonunuz da Telegram cinnetfansub kanalındayım.

dünya çapındaki okuyucular için

İn telegram program from your cell phone channel cinnetfansub ,waiting all of you

telegram.me/cinnetfansub

 

 

güncel yazısı yok…biliyorsunuz zaten…

Web novelin adı DEĞİŞTİRİCİ oldu yukardan okuyabilirsiniz.yeni bölüm 22 sinde gelecek,

gelmicek hasta oldum 2 gündür.

@isim vermek istemeyenlerden:12 sene oldu kardeş.:Duzun zaman.HEr şey den zor diye vaz geçersen,

boş bir hayatı yaşar bitirirsiniz.

OPM 107

http://www.mediafire.com/file/5szkqtpc11isea6/107.rar

OPM 106

http://www.mediafire.com/file/76xta6ikcxmwdwn/106.rar

 

OPM 105,5 yada 12.cilt ekstra

http://www.mediafire.com/file/tnsbeqdz4z90e8o/105%2C5+yjs.rar

code geass season 3 trailer:D

 

17 comments

  1. Hocam Telegram’da kanal açmışsın, biz yazamıyoruz, sadece kanal sahibi yazabiliyor. Az önce kanalda sordun yazabiliyor muyuz diye 🙂 Grup kurabilirseniz fena olmaz :))

  2. Telegram grubu iyidir, whatsapp vıcık vıcık müdürüm afedersin.
    Manga HD’nin OPM bölümleri bende var hocam da internet sıkıntım var biraz, fırsat bulursam yüklemeye çalışırım, tabi hala arıyorsan…

  3. Kardes allahını seversen bari bir bölüm ver artık gate mangasını ceviren bir tek siz varsınız yeminle asker yolu bekleyen taze gelin gibi oldum türkiyede iyi manga ceviren kimse kalmadı varsa yoksa naruto yada one piece bıktım artık

  4. selam kolay gele. geçenlerde bi yerlerde, one punch’ın çevirisi pek hoşuma gitmiyor demiştim. sonra kendim çevirdim, neticem gibi oldu. Sağ olun yaptığınız seriler için. öyle, benim gibi kötüleyen olursa takmayın. selametle…

    1. genç kimse anasının karnından çevirmen doğmadı.ben bunu it gibi çalışarak öğrendim.bir şeyi istiyorsan öğrenirsin.İsteyin ve yapın hayat kısa.

    2. one punchman’i ilk önce mangahd sonrasında cinnet fansub devraldı her 2 iki fansub grubundan da paçalarından kalite akıyor daha ne olsun. sen herhalde acemi manga çeviri görmediğine proluğu ayırt edemiyorsun kardeş. üstüne para dahi versen yine de bu fansub gruplarının bize sunduğu hizmeti kimse sunamaz. şunu bil ki köpek bile yediği kapa pislemez yahu.

      1. :P,anlaşamadık belli oldu.:D

        kim bilir belki sende çevirmenlik yapabilirsin diye cesaretlendirmek istedim.
        valla başka çevirilere bakacak vaktim olmuyor.kendi hayatım ve projelerim
        daha önemli.herkesin yolu açık olsun:D,selamlar.

  5. Manga HD Çeviri grubunun çevirdiği One Punch Man bölümlerinin indirme linki sizde var mı veya indirebileceğim başka bir yer var mı?

Bir Cevap Yazın

