Cehaletin Kutsandığı Ölü Ülke artıkları

NEyse cumartesi oldu.gece vardiyası anca bitti.Tüm gücümüzle yüklenelim.zamanımın azaldığına dair içimde bir his var.

Bu arada death marcha anime geliyor lan 1 sene önce başlamıştım:web novel çevirmeni rawını yakaladı artık.ingilizce bilmeyen arkadaşlar için türkçesinin çevirisini atalım.:D

KArakter nerdeyse süper over power ama manga japon aşçılığı ve lolitalar üstüne düşüyor gibi eleştirisi olabilir ama web novelde vatandaş sevişmek için olgun kadınlarla takılıyordu malum yerlerde.Animede böyle şey beklemeyin.onlar ahlaklı takılacak.;)

https://www.animenewsnetwork.com/news/2016-12-08/death-march-to-the-parallel-world-rhapsody-light-novel-series-gets-anime/.109639

Death March kara Hajimaru Isekai Kyusoukyoku

 

Lan gene reklam yaptım ama işte herifçioğlu tam kafa adam gel bir içki içelim dese satou,saitama ve ben takılırdık:P:P:P:P:P:P

VİNLAND SAGA 133

https://mega.nz/#F!kx9CSaqJ!1sgI5oK6pTZtTksno7RO1w

OPM 105

http://www.mediafire.com/file/thxt3rar8grwnzp/105.rar

GATE 26

https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZGLmPZoUcWa8Qk5pB4ccMq5n6m5kUbKtn7

 

işten geldim 23.18 de yorgunum. yatacam. yarın eklerim artık….ekleyemedim…

çarşamba gecesi gece vardiyasına başlıyom bakalım o zaman başlıycam her halde.

Reklamlar

One comment

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s