Sabırın yolunun sonunda karşılaştığı

Gate çevirimeninden haber geldi o da yapacak. bundan sonra biraz uyaracağım artık onu.

Önemli konuysa evet kendi web novelimin yaz boyu hazırlığı vardı kafamda.ana hatları belirlendi.

Şimdiiden diyorum yetişkinlere yönelik hikaye olacak…çok değişik şeyler olacak…

İlk bölümü ise cinnet fansubın 9,çevirmenliğin 13. yılında olacak.+web novelda bayağı bölüm hazır vercem merak etmeyin.sadece link

hazırlayamıyorum lanet olsun:(,Hızlı ol ozi,DÜNYADA ONLARCA KİŞİ OKUYOR HIZLI OL BİRAZ

Vinland saga 131,5

https://mega.nz/#F!kx9CSaqJ!1sgI5oK6pTZtTksno7RO1w

OPM 102

http://www.mediafire.com/download/atr95597wfhtgta/102.rar

 

@siyah@siyahnazi:”Kardes bu yazıyı lütfen okurmusunuz ki okucanızı hic sanmıyorum cünkü bir elestiri yazısı öncelikle sizi tebrik etmeliyim gate in mangası ayda bir cıkmasına ragme siz iki ayı geckin bir sürede bir bölüm bile veremiyerek bir rekor kırdınız sonucta aynı manganın bin defa cevrilmis bölümlerini tekrar cevirmek varken neden kimsenin cevirmedigi gate mangasını cevirerek bi degisiklik yapasınız cünkü sizde koplayacınız simdi ne olucagını söylüm öncelikle gate bir bölümü vericeksiniz oda yüzde otuz ihtimal ve aldığın her bi isi bitireceginizi söyleyeceksiniz ve bu isten hic bi maddi menfaatiniz olmadıgı söyleyeceksiniz ama bi hafta bile gecmeden gate in cevirmenin bıraktıgı yada artık cevirmicenizi sôyleyeceksiniz hep böyle olur siz isminizi delirmisler ordusu degil kopyacılar ordusu olarak degistirin”

basitçe olay şu yeni çevirmen geldi 35 gün yeni bölüm bekledim.olmayınca 24.bölümü çevirdim.

8 ekimde yeni bölüm çevirisi bitti.düzenlemeciyi bekliyorum.(büyük sorunları var ve gecikeceğini söyledi).

http://www.mediafire.com/file/k37rb5b3g7xyxzm/24.txt

24.bölüm yukarıda…

ve kendimi size kanıtlayamayacak kadar yorgunum yarın işe gidecem.

madem hızlı çıkmasını istiyorsun diğer gruplardan farklı bir  şey yapalım.deliler ordusunu  kopyacılar ordusu olarak değiştirmemi istiyorsun.

al sana işte fırsat! direk güncele kadar yılın fırsatını sunuyorum.

bölüm başı bana 100 lira gönder bende hırs yapıp günde 1 bölüm çevireyim.uykumdan yemeğimden kısarım.58-24 =34x 100=3400 lira

her gün bölüm çevirisini buraya yükliyeyim.yada mailine göndereyim.sende oku

 

TEK İSTEDİĞİM İNSANLARDAN AÇIK VE NET OLMANIZ.KALIN YADA GİDİN.AMA NET OLUN SÜRÜMCEMEDE BIRAKMAYIN BENİ.

 

ONE PUNCH MAN 2.SEZNU ONAYLANDI MİLLET YİPPE:d

http://www.animenewsnetwork.com/news/2016-09-25/one-punch-man-tv-anime-gets-2nd-season-game-app/.106871

 

Reklamlar

4 comments

  1. siyah nazi denilen kişi öyle bir şey yazmış ki anlayana pes vallahi, bunların türkçe öğretmenleri derste uyuyor mu napıyor çok merak ediyorum. manga çıkmıyorsa çıkmıyor daha da üstelemeye ne gerek var değil mi? çok istiyorsan git editörlüğü öğren adamlara yardımcı ol her hafta düzenli çıksın. ya da ingilizce öğrenmeye başla keke 🙂 altı üstü bir manga görende devlet işi sanacak. ingilizcen yoksa bile resimlerine bak bir şeyler anlamaya çalışırsın merak etme ben destekliyorum siyah & beyaz her nasıl naziysen.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s