Aylar: Aralık 2015

Yeni Yıl Canavarı

ve one punch man dünyanın en iyi dizileri arasında 17.sırada
http://www.imdb.com/chart/toptv

Klasik Cinnet Fansub geleneği:
hepinizin a dan z ye ,küçükten büyüğe gençten yaşlıya topunuzun tüm milletin tüm gezegenin tüm evrenin
ben taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa……

2016 daki tüm milli,dini,kişisel bayramlarınızı,doğum günlerinizi,özel günlerini vs… şimdiden kutlar,iyi yıllar,iyiki doğdunuz,
evlendiniz,varsınız vs…
bizde öyle zırt pırt her gün kutlama olayı yok; bir kez kutlar geçeriz.

İstehediyeniz

Opm87

http://www.mediafire.com/?ro452vunf9i0qwu

 

One punch man 12
http://mir.cr/KICAIDYD
https://animetosho.org/view/horriblesubs-one-punch-man-12-480p-mkv.952231

Sonunda sansursuz versiyonlari

Cikti devam prison schoola :l

1446320103987

1449156357238

1451266346915

1451348332005

1451350723428

1449382640444

1449385247547

1451265763889
099f7b9403aa988f62002920c667a707

PostApocalypticSanta
maxresdefault

Kara Talihlerin Kahini

vay amk oyun dergileri,siteleri bile animeye bulaşmış,lan böyle boktan iş olur mu?
ben hiç oyun inceleme vs bişi yazıyor muyum burdan?
böyle saçma iş mi olur?
tabi baktılar reyting var animeyede bulaşak vay serhat
su veren itfayenin hortumunu zikip birde mini hortum doğurtmuşlar…

 

One punch man 85
http://www.mediafire.com/download/882nvewfwhlwgam/85.rar
One punch man 10. Cilt ekstra
http://www.mediafire.com/download/0hvo6yqkdn179po/10.E.rar
One punch man 10
https://animetosho.org/view/horriblesubs-one-punch-man-10-480p-mkv.948687
http://mir.cr/0UEJOTXG
One punch man yılbaşı özel
http://www.mediafire.com/download/jd5hjbmg8m79mmq/Y%C3%96.rar
ahahahaha opm onlarca neeti japonyada jimnastik falan yaptırmaya başlamış gerçi
tüm forumlarda,youtube reddit 4chanda az da olsa insana jimnastik yaptırması iyi bir şey,sağlıklı olursunuz lan
http://www.animemaru.com/one-punch-man-inspires-thousands-to-work-out-instead-of-watch-tv-ruins-anime/
muratanın cilt için tekrar çizdiği bir sayfa-manga da torrenti verdim torrenten indirin farklı çizimleri görürsünüz orda:D
url

vöv 100.ncü başlık girişi yapmışım buraya atalı.süper hard parti zamanı