Kötüğülüğün yeniden evrene girmesi

önemli not:
one punch man 15 günde bir çıkan mangadır.
son sayı neden mi 8 sayfa,çünkü 1 sayfada ki emek belki 2 gün çizimle çiziliyor….
izleyin ki nasıl oluyor diye?sormayın sonra niye 8 sayfa bu diye…
şahsen adam MUHTEŞEM çiziyor.

One punch man 82
http://www.mediafire.com/download/o99q2q7xxifhyj3/82.rar
Vinland Saga 121
http://www.mediafire.com/download/0jq5c89jjfj6i2o/121.rar
one punch man 4
http://mir.cr/1JRUDUDN
https://animetosho.org/view/horriblesubs-one-punch-man-04-480p-mkv.936963
Prison school 9 -bölümleri anca izleyip çeviri yapıyom,bakalım komedi mi?
http://www.nyaa.se/?page=view&tid=730088
http://mir.cr/0LGTCIYW
one punch man 3
http://www.embedupload.com/?d=0WDSB2FEHJ
https://animetosho.org/view/horriblesubs-one-punch-man-03-480p-mkv.934606

soktumunun işsizliği,işsiz kalırsak tüm her şey boka sara millet,
şu an özel sektördeyim 16 saat çalıp az parayla çalıştığım çok oldu…
yani para ne yazık ki…

11 yıldır bu hobiden para kazanmadım…
eğer bağış falan yaparsanız
benim patronum siz mi olacaksınız?
para bağışladık ee çeviri nerede deme hakkınız olacak mı o zaman?
o zaman hobi işe çevrilecek…
Çince japonca korece bilmem ki?
kaynaktan çıkınca hemen sunabilelim…
hem aurora da hobisini severek yapıyor,zorla veya paradan değil…
yani bağışla çevirmen kiralanabilir mi ?

blog bedavaki zaten…yükleme siteleri çoğu bedeva…hobisini yapan iki kişi var…
bağış olayı ise bana göre -?-

OPM tam açılış

madem evrene yeniden kötülük giriyor
o zaman cehennemde çalacak gruplardan
birini koyak

venom-welcome to hell-cehenneme hoş geldiniz-

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s