Aylar: Haziran 2015

Kırmızı Çizgilerinizi aşan…

En sapık serimizin 2.reklamı

Ne kadar yapmam,yaptıramazsınız dediğiniz çizgilerinizi aşan demektiir….
Vinland Saga 117 -ne iyi insanım değil mi?
https://mega.co.nz/#!8k1hFK5Z!4HdXS2Cxz6pb8m5epjXkaQcL_giqptSU5VhtXzrfOj0
OPm 73
https://mega.co.nz/#!40UU3KYK!XmJ_ZKzgEQEjjb4BuN_fMkyQmkt3voX4McK7biCGgjE
Danmachi 13-toplu indirme 1-2 güne kadar-
http://mir.cr/FZHXWCBF
peki aşağıdaki mesajda dediğim olay nedir?aşağıdaki gibi inanılmaz sayfalar var.

OPM cilt basılırken ekstra sayfalar basılıyor
o yüzden yüzde 50 sini gördünüz diyorum…
lagaluga yapma link istiyom diyenlere ahanda link

http://www.comix4free.com/2015/06/one-punch-man-vol-1-6-tpb2014-ongoing/

sapıkca güleceğim bir animeye ihtiyacım var…
bunu da ancak komedi animesi yapabilir
Fumoffudan sonra ikinci bir komedi animesi yapalım…
Prison school yapalım 2012 mangasında çok beğenmiştim…

Rory mercury hastanım ulen…hele mangada daha bir çedeğişiktin:D:P



kim demiş yavaş müzik sevmem diye…

ya herro ya merro ya da Cinneto!

Siz çevirdiğimiz bölümlerin GERÇEKTEn olağanüstü çizildiğini mi sandınız!üzgünüm bu sadece %50 siydi…

ya herro ya merro!
İyi insanların günahtan önceki son halidir!madem iyi insanlığı bırakacağız,tam bırakalım denilen andır!

ahahaha işte shounen echilerin kralı mangayı buldum lan unuttum zanıyordum…
Bir erkek olarak ozman ne güç istersin deseler?
ahanda bu çocuğun gücü olsun isterdimmm….-gözüyle tüm dişileri ele geçirme-:D,4 bölümde olaya dalıyor eleman
ozman bir sapık bir vamp,bir pimp,bir dişiratör,
Shishunki na Adam

http://bato.to/comic/_/comics/shishunki-na-adam-r6239/
şimdi okuyonlardaki ifade aynen bu olacak

Danmachiyi toptan düzeltiyom lan!13. bölümü izlemedim daha obara!
One punch man 72
https://mega.co.nz/#!Jl9QiRJZ!A4gI7zndTK-X9ZkcuewkytwPY7Uih1hAU-X2PjOfOQQ
One punch man Young jump special
https://mega.co.nz/#!o0NEyKAK!_EEols_D9hTdusw0XEYYSTsN2m8cRPGMqJlfcHEbxSg
Danmachi 12 -gene çok uzadı ya ah bu gerçek hayat:D-neyse 13 bölüm efsane olucak gibin
http://mir.cr/ZXSAAEXJ
https://tusfiles.net/1y4mewcfzcva

lanetlemeyi görünce ben:d
8865774

einz coşma bir lan troll gad:P

açın gecidin kapısını gate geliyor…

Bad ass Crusher-Karizmatik yiyen

@zeer orude:al kardeş,bayağı düzelttim 1 saat lan amma içtiysem çevirirken
Armitage 1-4 oav
http://mir.cr/RPOLTAPV
Şimdi Triage x İçin şunu diyeyim:KARAKTER TASARIMLARI REZALETTTTTTTT;Kızlar ve arashi Çok kötü çizilmiş çok özür dilerim;
Tasarımın ağzını açıp bir güzel kol gibi sıçmışlar,MANGA ÇİZİMLERİNİN yanına bile yaklaşamıyor,
Kızlar ÇOK KALIN…XEBEC sıçtınız üzgünüm

One Punch man 42,5
https://mega.co.nz/#!cxNQ2QyA!fgpT7Gh8ewkO6q17LSIgwVBf-eZ3sCFtVs-6f7ckhPI

Triage x 10 -son-
http://mir.cr/TU2NVMXI
https://tusfiles.net/bc23ygr3fv2x
Danmachi 11
http://mir.cr/1263QJ2E
https://tusfiles.net/gc2kxnfb0hd6

@mehmet:çevirirsen izleriz diyorsunda,2 kişisiniz işte:D,çoğunluk değilsiniz.
OPM 15 günde bir çıkar normalde,arada
dışarı çıkın,gezin eğlenenin yiyin için,komşularnzla ilgilenin hobilerinizi yapın…
öyle kös kös sürekli internette gezmeyin,

NERdLEŞMEYİN-yaşayacak tek canınız var.
yapıyoz bir şeyler işte…
manga ve romanındaki gibi(evet,light değil tam 800 sayfalık roman)olacaksa evet derim..

youtubeda izleyin ekran sağında yaz animelerinin tamamının pv si var.


momonga şişimşek dersi verirken:P
yirim

Sarhoş Kedilerin feleğiNİ şaşırtan!

neyse size manyak bir program sunayim…nerden buldun demeyin…7.kattan geldim internetin…sağolasın uzaylı kediler
okuduğunuz mangayı yazı haline dönüştürüyor:japonca dahil:D
http://sourceforge.net/projects/capture2text/files/Capture2Text/
http://capture2text.sourceforge.net/
japonca sözlük- kanjileri çeviriyor:D
http://kanjitomo.net/
şu da işe yrayabilir:D
https://code.google.com/p/gttext/

la kim verecek bunları başka size cinnet fansubtan başka veren varmıdır:D

bitirelim triage x i yaf…çok sansür var çok…
kickstarterı başlamış 6 filmlik seri
elmas tozu gezgininin proje halimi lan bu…burdan fikir araklamayın lan….
p koy http
htt://www.kickstarter.com/projects/forgeanimation/windwalkers-the-movie-series





Kedinin birine rakı içirdim zorla,feleği şaştı!
Danmaichi 10 -heps on dakkalarda geliyo şans işte işler bi de-:D-
http://mir.cr/0RCBVNQA
https://tusfiles.net/aebzxhgdzpw1
One punch man 71
https://mega.co.nz/#!s8NHlQjJ!biVu5cE6CuX7x4rWlaPcxxf12-sU29dL98jHCcwYB6I
Triage X 9
http://www.embedupload.com/?d=3IRQHHAZVQ
https://tusfiles.net/etxtvtch9qqc

url

16

yalvarış