Cinnet Geçir!Deliliğini Yok et!

çeviri yaparkenki sevgili destekçim ne güzel destek veriyor bana!
Opm gelmeyince çıldıran okuyucunun halide bu!
comision_yuno_gasai_by_shiryuucelas-d6ona5n - Kopya

@mehmet:overlord,One punch man animelerini çevirebilir miyim?oVerlordu benden izlemek isteyen var mıdır?
MEsaj yığın ki gündemime alayım
,
yaz animelerine hala karar vermedim,hadi açıklayalım..
Gate Kesin olacak…24 bölümse ayvayı yedik

snickers reklamı işte,ama geçmior aga

hani opm yi herkesle vs çektiriyorlar diyordum ya ahanda birazı:D
Opm vs goku namek saga
http://www.comicvine.com/forums/battles-7/onepunch-man-vs-goku-namek-saga-1655130/
preflashpoint Superman Vs OPM
http://www.comicvine.com/forums/battles-7/pre-flashpoint-superman-vs-saitama-one-punch-man-1543044/
Uchiha itachi VS
http://www.comicvine.com/forums/battles-7/saitama-one-punch-man-vs-uchiha-itachi-1652231/?page=5
Avengers Vs
http://www.comicvine.com/forums/battles-7/one-punch-man-vs-the-avengers-1621209/
Superman 52 vs
http://www.comicvine.com/forums/battles-7/saitama-onepunch-man-vs-superman-52-753458/?page=3

ŞArtlardan birinde saitamanın ahlak olmadığı tüm gücüyle dalacağı söyleniyor…
YAv SAİTAMANIN BİR KERE KANADIĞINI,AH DEDİĞİNİ,UMUTSUZLUĞA DÜŞTÜĞÜNÜ,İÇİNDEN KARAR VERİP EFSANEVİ ŞEKİLDE AYAĞA KALKTIĞINI GÖRDÜNÜZMÜ?
DÜŞMANLARI DEPRESYON GEÇİRİP GEBERİYOR ZATEN…
ADAM YÜRÜYEN
NLF- NO LİMİT FALLACY-SINIRSIZ GÜÇTE…NERDEYSE TANRISAL BİR GÜÇTE…
SINIRSIZ HIZDA,DAYANIKLIKTA…
GÜCÜNÜ CANAVARLAR DA DEĞİLDE İNSANDA KULLANSA,ADAMANIN PARÇALARINI CIMBIZLA YERDEN KAZIMALARI GEREKİR….

one punch man 70
https://mega.co.nz/#!tw0l3aLJ!CH6JdVmVP5na8-jZAlRdE5hA5GAm4rLmRQULiiFOIfU
danmaichi 9

http://www.embedupload.com/?d=0YDDMCFHAR

https://tusfiles.net/dnqxfvvawb0s

http://uploadrocket.net/cgk85r1s7wen
Triage x 7
http://www.embedupload.com/?d=6VM5DYCHEO
https://www.tusfiles.net/nq5s193jl8yw
http://uploadrocket.net/6whk673afy7e
8
http://www.embedupload.com/?d=7UNHD5FMLK4
https://www.tusfiles.net/6z3fdo66ud8f
http://uploadrocket.net/7xn6sdqhya0s

03.06.2015 bugün içecem oley….(dindarlar beni yakabilir—

shut up and take my money….kısaca kes sesinide al paramı riding bean a her zaman varım o kafa bandı var ya kurşun geçirmez çelik:D
https://www.animenewsnetwork.com/news/2015-06-03/animeigo-to-launch-kickstarter-for-riding-bean-special-edition/.88868
168272
217764
505250
582445

abi ne biçim solo atıyorsun o sololor ne yahu!

aijin 3 film oluyormuş!ana karakter bokun önde gideni ama

teifu no noruda

boy and beast

Reklamlar

3 comments

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s