Ütopik sanrılar gülücüsü

pelerinler eski zamanlarda kardan,rüzgardan ve yağmurdan yolcuları koruyan eski paltolardır.
arkasına takıpta süper kahraman maskotu değildir,neden kızgınım rezilcesine kullanılıyorda ondan kızgınım
@hibarikasuya:videonun içinde iken fare oku sağ tıkla ve
audios bölümüne gelince japanese olarak işaretle,
sonra üstüne altyazıyı sürükle bırak
okey millet bilmeyen öğrensin gene hem
Slayers
8
http://www.embedupload.com/?d=9ZBTSWAANT
9
http://www.embedupload.com/?d=1BQ1RXIFV1
10
http://www.embedupload.com/?d=7PGYNDFFCI

kısaca oyun sektörü,hollywoodu geçeceği belli oldu:D,hala oyun mu oynuyorsunuz diyen dedelere nazire olsun

youtube.com/watch?v=CsyAagzMuUo

4 comments

  1. İzlemeye pek fırsatım olmadı hacı ama ilk bölümü izledim iyidi. Japoncası var mı indiren? Eski serilerde torrent pek bulunmaz bulunsa ben torrent kullanamam. Var mı uplacayak arkadaş?

    Güncel içinde teşekkürler

      1. Yok işte bilmiyorum 😀 Daha öncede bu linkten indirdim ama işte İngilizce izledim. Aslında fena da sayılmaz 😛

Bir Cevap Yazın

