Aylar: Nisan 2014

Kara Güneş Sakinleri

burda sevdiğim mangaları söliyim,3 gün sonra yeni bir grup hemen projeye atliyor(çivileme hem de),
sevdiğim şeyleri paylaşmasam mı acaba?hımrssss
Golem nedir?
http://tr.wikipedia.org/wiki/Golem
Slayers
6
http://www.embedupload.com/?d=9HGUCDNLYY
7
http://www.embedupload.com/?d=4UMTRICZMR

ve ben kimseye gelecek için söz veremem!anime ve manga konusunda,
özellikle 2 kez komadan çıktıktan sonra(taklalı araba kazası+alkol koması)

236885

484919320805

Reklamlar

Ragranok,mahşer,son hesap gününde yanacak

a2014 animelerinden dikkat çekenler,izlediklerim:
black bullet:yaratık öldürmece,lolita kız savaşçı+yetişkin erkek aşkı(pedofil)olması eksisi,

no game no life:berbat,çünki hilecileri sevmem,hepsini öldüresim gelir,

Mahouka Koukou no Rettousei:ENSEST seven kız kardeş+oğlan çok kasıntı,diğerleri de öyle,adam acı çekmiyor gibi hiç lan…fazla adalet sever,okul ortamı ama kan yok,ilhinç:D(*_*)

akuma no riddle:yuri (lezbiyenlik)kadın suikastçıların birbirini öldürmesini izleyecektik,daha ölen olmadı,

Soredemo Sekai wa Utsukushii:bak bu çok iyi,kız prenses,evlenmeye gidiyor kralın biriyle ama kral çocukumsu 11 yaşında ama Ruhu ölü,(hayattan zevk alamıyor,tek bildiği şey yönetmek ve ölüm emri çıkarmak),fakat toprakları susuzluktan çatlıyor.kız ise yağmur kralığından gelme,yağmur yağdırmasını istiyor,YANİ TAVSİYE İZLEYİN,çok değişik bir havası var.

Blade and soul:okey kız suikastçı,ama ruhu ölü gene -öldürmekten ve antraman yapmaktan başka bir şey bilmeyen sosyal hayatı sıfır bir ODUN ve ölüm makinesi-ne fakat 3.bölümden sonra insan olmak nedir öğretilecek gibi,Ama bu konu daha önce işlenmişti…yani karar sizin,çizimler iyi,

Hitsugi no Chaika:İYİ bir seri daha,Sabotajcı olan erkek kardeşlerden birine rastlayan 500 yıldır hüküm süren büyücü kral olan babasının bedenini birleştirip,cenaze etmeye çalışan bir kız başrolde bakalım ne olacajk,

Gokukoku no Brynhildr:İzleyin-kesinlikle- Hükümet araştırmasından kaçan denek kızların hikayesi

Sidonia no kishi:Yiyecek çalan hırsızı birinci bölümde kokpite neden çıkardılarki?beynine pilotluk bilgilerini mi indirdi bu?
öbür türlü iyi gidiyor?Trans Cins ve konuşan ayılar da var ortada ne güzel!

Seikoku no grognar:Ejderha binicileri için okul mu?ŞEy izleyip göreceğiz daha sallayıp vurmadım duvara

Haikyuu:Spor animleri ekstrem bir şey olmadıkça izlemem:Motosiklet,paraşüt,kayak vs…

Fairy tail:harcanmış potansiyel.natsu şov başka bir bok yok bunda…Kalsik shounen bir bok olmaz bundan…

Fuun Ishin Dai Shogun:göznüü seveyim lütfen hentai olsan çok daha faydalı olurdu be ya…

Bokura wa Minna Kawaisou:iyi bir romantik komedi-dram izleyen izlesin…

NEyse arkası 22.04 te akşam saat 8.00 de:D

slayers 4-5
4 http://www.embedupload.com/?d=9DR4EAE4VW
5 http://www.embedupload.com/?d=0XE4MAF1J2

@aurora:yuh be!ben herhalde buna bir şey oldu? diyordum?
vinland 100 den sonrası çeviri yapmadım
eden de 81 den sonra çeviri yapmadım,yollarım,diğer her şey yukarda kardeşim…
yav haber kardeşim be yav inan bir şey oldu sandım!

Yeni mangaya başlıyoruz!!!inan çok eğleneceğiz çok
adı oretama birinci bölümü çevirmiştim…
http://www.turkcraft.com/My_Ball
indirmek istiyorsan manga bölümünün sonunda 1.bölüm linki var…ne dersin
yaparmısın?
http://mangawall.com/manga/oretama

Simurgu Öldüren

ftp://78.159.38.69/PubLic/tV/Slayers/Slayers%20(original)/

slayers 2
http://www.embedupload.com/?d=5BQKHWEGGE
3
http://www.embedupload.com/?d=7IKWOYEVMY

X BLade 16
https://www.mediafire.com/?cwwx5ppvrnne4p6

redline altyazı uyumlı direkt ve torrent indirme linki eklendi

Tetsuwan birdy oavlarının altyazıları ve videoları eklenmiştir.indirme linkinden indir ve altyazıyı videonun
üstüne sürükle bırak …nerdemi ANİME bölümünde tabiki?