Kanına, ekmek ve gözyaşı ile bananlar

2013 bahar ayı anime listesi

http://haruhichan.com/static/images/charts/deliver.php?c=Spring2013

EDEN ve VİNLAND 10.ciltler düzenlemeye gönderildi…top Auroroda -o da monitörüm bozuk diyor-yani anime çevirisi şimdilik…

vinland saga 10-1

http://www.mediafire.com/?kjl0cvlkrvyxz

riding bean     upload:hitsumo

http://dfiles.eu/files/8cfqze3xc

Birdy the mighty oav -a4e uyumlu-

http://www.axifile.com/en/9C9614710A

redline -umee uyumlu-

http://www.axifile.com/en/1F8C8C08BC
79257

102100

106396

8 comments

  1. http://divxplanet.com/sub/m/19415/Tetsuwan-Birdy.html

    @erdem 34 tr:sorsanız olmaz mıydı efendim?1 dakikanızı almaz sanırım hayatınızdan?koyabilirim altyazınızı şuraya ?evet hayır diyecem oldu bitti?

    akşam siniri olsa bu gerek:

    evet tonla altyazıya gömülüyorum alttan ne çıkar bilinmez eskji serileri de el atacam bartender hariç….

    tonla altyazı çektim
    subs.com.ru ve kitsunekko.net

    ten gizli hepsi de sorun arkadaş sorun bir yaaaaaaaaaaaaaaa?LÜTFEN AMA ??

  2. hece, korkulu rüyan olurum senin. Ne emek israfı olacak yaa. İsteyen Cinnet isteyen senin çevirinle izler ki mis gibi de keyif yapar. Duymamış olayım. Zaten seni de takip ediyorum çevirmen olarak çünkü genel anlamda güzel çevirilerin oluyor da. Neyse… *-*

    Çok teşekkürler Cinnet. Hemen çekiyorum ki bende de bulunsun yedeği. İstediğin zaman sitemden alabilirsin 🙂

    Ayrıca Black Lagoon OVa larını tekrar çevirmek için istek duyman güzel bir şey. Sana kolay gelsin ve bence eğer fantazi animesi çevirmek istiyorsan sana önerim kesinlikle Galaxy Express 999 olabilir. Ancak o da tabi uzun bir seri diyebilirim. *-*

    1. Gen`ei Toushi Bastof Lemon adlı animeyi çevirebilirsin. Güzel bir şeye benziyor ve bahsettiğim şeyleri yapmak istemiyorsan kesinlikle “Ookami-san to Shichinin no Nakama-tachi” adlı animeyi çevir lütfen *-*

  3. @kirika:Black lagoon ova yı tekrar çevirecem kimse geri dönmedi bana!hatta şu günlerde yeni projemle başlıyorum!
    al sana mardock filmleri ve diğer istediklerin tek pakette
    http://www.axifile.com/en/925FA032F0
    @hece:Mart 02, 2009, 02:37:49 yükleme tarihi bu çığırtan!!emek israfı mı…duymamış olayım…dünyada
    7 milyar insan varsa yedi milyar tane çeviri yapılabilir olur mu hiç başkası çevirdi diye güzel çeviri düşüncelerinden kaçmak!neden cesaretin kırıldı… olsun bir de senin çevirinle izlerler olmaz mı?

    olumlu anımdayım daha önümde black lagoon çevirisi var ve bu sefer izlenmeyecek denli küfür baz olucam gibi daha da kötüsü

    YENİ PROJELER İÇİN TAVSİYE VEREN VAR MI? UZAYLI…FANTEZİLİ BİR ŞEYLER DÜŞÜNÜYORUM

    HADİ PAYLAŞAYIM ŞU AN AKLIMDAN YAPSAM MI YAPMASAMI DENİLEN FANTEZİ ANİMESİ
    record of the lodos war oavları

    çevrilirse güzel olur diye düşünüyorum ama benden önce çevirenler olursada hayır demem…
    fantezi ve uzay temalı ne olabilir gundam serilerine mi dalsam akuma sevinir nherhalde:D

  4. tetsuwan birdy’i ne ara çevirdin be? Bilsem hiçbaşlamazdım. 2 bölümde bitti şimdi. Emek israfı oldu resmen.

  5. Ozman, benim için Mardock filmlerinin altyazılarını tekrar yükleyebilir misin? Lütfen.

    Bir de tabi

    Spice and Wolf, Mushishi, Armitage 3, Black Lagoon Ova (5 bölüm)… işte bu kadar. Bunlar da olursa duacın olacağım. Lütfen. Zaten bende kendi sitemden linkleri paylaşmayı düşünüyorum. Umarım izin vardır bana, değil mi? *-*

Bir Cevap Yazın

