8 yıl oldu Anime,Manga çevirisine başlayalı az mı lan?

308644308645328233330554333312335521

@divxplanet a spice and wolf 2 yi yükleyen arkadaşım…sormak çok mu zordu?

çok mu zor sormak,siteden akldırılmasını talep ettim…divxplanetten banlıyım ban kaldırılana kadar bir şey yüklemiyorum…okey

@sağda solda .eviriyi beğenmeyenler var.siz bilirsiniz,alnınıza silah dayamadım,yüzüme gelin söyleyin,beğenmiyorum deyin,silmem asla,o zaman siz daha da iyi çevirin,gidin japonca öğrenin,20 yıldır ingilizce biliyorum+

kore japon öğrencilerinin bozuk ingilizcesi ile uğraşmaktan hakkaten bunaldım(k).

istiyorsanız fizik makalesi çevirelim,hoşunuza gidecekse,dellendirme sınırının ötesine getirmeyin….

Bari Bari Densetsu-1987

Film indirme linki

http://chauthanh.info/animeDownload/anime/Bari_Bari_Densetsu_(1987).html

türkçe altyazı
http://ultrashare.net/hosting/fl/a59046faef

bari bari densetsu.ass english file ;P

http://ultrashare.net/hosting/fl/8e8cbe9106

az mı lan Cinnet fansub 6 yaşında ben 8 yıldır köpek gibi çalışıyorum az mılan az mı lannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn?!!!!!!!!!!!!

lannnnnnnnnnnnnnnnnn topunuz gelin lannnnn

www.vk.com      (rus sosyal paylaşım sitesi,vizyon filmleri dahil videolarının silinmediği tek site neden çünkü rusya çıkışlı daha üye olmadım:)

www.veoh.com   (gerizekalı site bizi blokladı 6 senen önce şimdi gene açıldı,youtubela başedemedi çünkü:D) özelliği izlediğiniz videoyu eklentisi sayesinde izndirebilirsiniz:D

@aurora:öldünmü kaldınmı iyi misin siktir et mangayı tatilde falanmısın?

2 comments

  1. ben elimden gelenin fazlasını yaptım bundan sonraki tek adım animelerin LEGAL olarak satılabilmesi,ama benden
    bir yere kadar 8 yıl az zaman değil…bundan sonrası Çılgın gençlerin 😀
    10.ciltlerin çevirileri başladı evet…çevircez gibi:D

Bir Cevap Yazın

